tisdag 8 januari 2008

Nu har de stulit King Kong också

När jag skulle ge King Kong mat i morse var han borta. Grinden som jag stängde igår kväll för att han skulle stanna på baksidan var öppen. Någon har stulit honom. Jag trodde att han vid 3 månader och drygt 10 kg var för stor för att någon skulle bära iväg på honom så jag lät honom sova ute. Jag hade fel. Jag är ledsen. Axel är otröstbar, han älskar verkligen den hunden. Han var alldeles nyvaccinerade och veterinären hade sagt att han inte fick träffas andra hundar förrän han fått alla sina vaccin p.g.a. fara att bli smittad av något. Dessutom vet man ju inte om de får för sig att vaccinera honom utan att veta att han är alldeles nyvaccinerad. Vår stackars, stackars hund. Hoppas de är snälla mot honom bara!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars er!
Hoppas han kommer tillbaka så ni kan smuggla hem honom....
Annars kan ni ta en katt eller två från oss, hehe
Systern

Mamma Fräken sa...

Vad tråkigt att höra. Undrar hur folk tänker... Ja, hoppas de är snälla mot honom. Det är de säkert! Kram på er

Anna sa...

Fick höra av en pojke att de stjäl kamphundar för att använda just som kamphundar dvs. de tränar hundarna att bli agressiva och sen satsar de penga på hundslagsmål... Hoppas verkligen att de har sålt fonom till någon rik, snäll människa istället.