söndag 7 oktober 2007

O happy days

I dag har varit en bra dag. Vi vaknade klockan 8 till strålande solsken. Efter frukosten (gröt och ägg) hade Axel cirkus för oss i trädgården. Sen försökte vi röja lite i trädgården innan vi gick till marknaden. Axel klagade över att det var för varmt och jag ångrade att jag tagit leggings till min kjol och t-shirt. Väl på marknaden köpte vi glass och allt gick lättare. Efter att ha köpt frukt och grönsaker och jättestora bollar till pojkarna återvände vi hem. Kombinationen av att åka vagn och värmen gjorde att Andy somnade och sov middag i två timmar i trädgården. Det innebär dels att jag kunde städa undan lite, dels att jag kunde sätta mig i solen i trädgården och njuta och sist, men absolut inte minst, att Andy var glad och trevlig resten av dan. Sen gick vi hem till svärmor och åt lunch, kyckling och pommes frites och glass till efterrätt. Efter lunch gick vi till lekplatsen med svärmor och hennes syster Olivia. Andy hittade (naturligtvis) en hund att leka med. På kvällen hälsade vi på en av svärmors bröder.

1 kommentar:

Ingrid sa...

I´m on my way....