fredag 12 oktober 2007

Den som glädjer sig åt lite...

Ibland räcker det med lite för att man ska bli glad. Jag fick för mig att installera FireFox på min dator eftersom det är vad vi använder hemma och det är mindre spam och elände. Till min lycka så kom den med stavningskontroll inkluderad så nu kan jag kolla stavning i alla mail etc. jag skriver. Jag har naturligtvis stavningskontroll både i mailen och bloggen och word men problemet är att jag inte har någon spansk stavningskontroll så jag är alltid lite osäker när jag mailar någon (och det brukar vara typ Chiles regering eller UD) på spanska så det var väldigt, väldigt bra. Det negativa är att jag inte lyckas lägga till en symbol för min kalender på verktygsfältet. Att allt plötsligt är på spanska (menyer etc.) är smällar man får ta. Det förenklar ju i alla fall när någon annan vill låna min dator.

Inga kommentarer: