fredag 19 oktober 2007

Kommentarer

Jag vet att det finns någon eller några där ute som läser och jag vill gärna veta vilka ni är och vad ni tycker. Därför ber jag er att lämna kommentarer. Det är väldigt enkelt, klicka bara på (0) kommentarer under inlägget och du kommer till en sida där du kan skriva en kommentar. Välj anonym till höger och underteckna din kommentar med ditt namn eller liknande. När du är klar klickar du på den oranga knappen där det står Publicar comentario. Lätt som en plätt! (får man inte säga till mina barn, inte heller marsch pannkaka för då kan ni gissa vem som får stå och steka pannkakor...)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser!

Din syster

Anonym sa...

Jo och just det, mer bilder skulle jag nog gärna se...

Systern igen

Mamma Fräken sa...

Hejsan! Grattis till kylskåpet! Ha en trevlig helg! Kram, Christel

Sannasmamma sa...

jag läser och lyder :-)

Anonym sa...

Hej Anna,

Jag kikar förbi då och då för att se hur du och ungarna har det!
kramar från åsa L

Anonym sa...

Hej Anna. Hittade denna blogg av en slump, kollade efter lägenheter i chile. Jag heter jenny maureira våra barn gick på axlemossen tillsammans, mina är isabella o sebastian. gud vad kul att ni bor där, jag skulle ochså vilja göra det men det krävs mycket planering. ni får ha det så jättebra i chile, hälsa axel och lille andy. kram från sverige