tisdag 4 september 2007

Telefontrassel


För ett tag sen så köpte jag en ny mobiltelefon. Jättefin. Jag köpte den från 3, över telefon. Först ville jag inte köpa någon ny telefon eftersom jag skulle åka iväg men säljare övertygade mig att köpa en telefon som gick att använda över hela världen och så kunde jag bara låsa upp den hos mumien.se när det var dags att åka. Fast det hade jag inte hört från honom...

Nåja, telefonen kom och jag har varit jättenöjd med den. Så i dag gick jag från jobbet en timme tidigare och åkte upp till nämnda mumien för att låsa upp telefonen. Lämnade över min telefon, mannen i kassan satte i en laddare eller nåt och meddelade att han inte kunde låsa upp den eftersom programvaran var för ny. Så nu står jag här men en ny telefon med abonnemang som jag ska betala varje månad och som jag inte kan använda. Vad sägs om det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nää, fyyy..../i