onsdag 5 september 2007

Äta, äta, äta...


Som jag tidigare nämnt så vill alla mina vänner träffas och ta farväl. Det är naturligtvis jätteroligt och jag hade blivit väldigt ledsen om de inte ville göra det. Eftersom man inte har all tid i världen (fast det tror ni väl att jag har så mycket som jag bloggar) så blir det att man träffas och äter. Så i måndags var jag och Ingrid (och Leo!) och åt sushi och sen drack vi kaffe. I dag ska jag gå ut och äta med mina arbetskamrater Aida och Joachim, var tydligen den enda dag Joachim kunde. I morgon ska jag träffa Åsa och äta frukost och sen Aurora och äta lunch. Förhoppningsvis hinner jag in till jobbet emellan, för att inte tala om att svälja. På fredag ska jag äta lunch med Tanya och Aida och på kvällen blir det middag hemma hos mamma och pappa. Sen får vi banta under lördagen och så på söndag blir det lunch hos Alicia och middag hos svärmor och sen så kommer väl hela släkten som vill träffa oss att bjuda på mat. Men vad är väl lite full mage mot glädjen att få träffa alla underbara människor?

Inga kommentarer: