lördag 1 september 2007

Ni kommer inte tro det är sant

Fick ett SMS från tjejen som skulle hyra vår lägenhet. Tjejen som skrivit på kontraktet samt betalat in hyra för september månad + deposition på 2000 kr:

"Hej anna vi har fått problem inom familjen vilket innebär att jag måste flytta hem till mamma för hon klarar det inte själv. Jag vet att det ställer till det för er men behåll månadshyran och jag kan hjälpa er att hitta någon ny så länge? Skulle det fungera? Jag är jätteledsen att det blev så här speciellt när ni ska iväg om en vecka. Men vi har stor sorg inom familjen nu. NN"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du skojar!! Eller...?
//I

Anonym sa...

Jag såg en tjej som sökte lägenhet.
lisa_persson84@hotmail.com
hon vill säkert träna i majorna så det vore ju perfekt!
Du kan ju skicka iväg ett mejl och iaf höra dig för lite!

Anonym sa...

Har du kollat igenom andra sidor förutom blocket?
www.lägenhetsbyte.se (de har även hyresannonser)
www.bostaddirekt.com
www.bostadstips.se
Sen så har du ju alla studenter.
www.student-bostad.nu till exempel

Anonym sa...

Jag vet en go vän till mig & Jenny som letar lgh...kanske kan hon va intressant.
kan fråga henne...ger henne din mailadress om hon är intresserad.
Kram Nina