måndag 31 december 2007

Det värsta

Det värsta är inte att jag har bränt mig på magen, det kan jag ta. Dessutom har jag en gammal flaska kylbalsam med mig från Sverige. Det värsta är att Axel har bränt sig på ryggen. Han kunde knappt sova i natt för att han hade ont. Vilken usel mamma jag är, jag skäms verkligen. Han springer ju alltid omkring utan tröja och jag tänkte inte nämnvärt på att han skulle bränna sig för att han var vid/i havet. Dessutom var det ju inte särskilt varmt i stormen. Hur dum får man bli och tänker någon ringa socialen?

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag, jag!! *räcker upp handen*
Jag ringer socialen!!
(badda med yoghurt. ibland effektivare än kylbalsam tillochmed)

Anna sa...

Hur snabb är du då? Den bloggen hann knappt bli publicerad innan du hade kommenterat den!

Ingrid sa...

Man kan inte sitta och se på när ett barn far illa!!

;-)