fredag 3 april 2009

Jobb

Hade räknat med att vara arbetslös de sista två veckorna innan vi åker (jag har ingen A-kassa eller så) men blev naturligtvis erbjuden jobb i två veckor till. I mitt liv händer det aldrig att jag råkar få en lugn dag någon gång ibland. Det är klart att jag är jättetacksam för att jag har jobb, och pengarna behövs ju alltid. MEN, jag orkar inte med som det är just nu. Är så trött så jag vill kräkas. Går upp innan sex på morgonen, Andy dödstrött. Hinner inte städa och tvätta och laga mat som det är. Hur ska jag hinna packa, städa m.m. m.m???

Som tur är börjar PÅSKLOVET idag! Hurra! Hurra! Vi ska åka skidor, jag hoppas på soliga snörika dagar i backen och lata kvällar med en god bok. Precis vad jag behöver. Vilka underbara föräldrar jag har som fixar sådant här! Tusen miljoner tack!

Hoppas vara tillbaka med nya krafter efter lovet. GLAD PÅSK! (om vi inte hörs innan dess)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan komma hem till dig och tvätta nån dag! Och laga mat faktiskt, säg bara till...
Sara

Anna sa...

Menar du allvar? Kom, kom! Vi ses på påskafton. Kram