onsdag 22 april 2009

Med hus

Vi har (och med vi menar jag som vanligt...) äntligen lyckats hyra ett hus. Jag har inte sett det, inte ens på kort, men enligt uppgift så är det ett ganska stort hus med trädgård. Tyvärr har det bara två sovrum, vilket är i minsta laget, men det är ett hus! Jag har verkligen inte velat ha lägenhet så jag är nöjd att det blev hus med trädgård. Jag hade velat ha separata sovrum till pojkarna som man också kunde använda vid besök men nu blev det inte så. Tydligen är sovrummen stora så vi (läs Patricio) kanske kan skärma av. Ett visst renoveringsbehov lär det vara, bla. så måste det läggas nytt golv men det fixar vi (läs...) ju lätt. Jag vill att det ska läggas in laminat medan ägaren tydligen varit inne på klinkers. Kallt och hårt tycker jag. Fortsättning lär ju följa.

2 kommentarer:

Nadia sa...

Skont att ha det fixat, hoppas resan gar bra!
Kram

Anna sa...

Tack!