måndag 27 augusti 2007

Uppsats...ja...del II

Han skällde inte ut mig, skrek inte åt mig, tittade inte ens ens förebrående på mig. I stället så gick han lugnt och metodiskt igen det europeiska avtalet och sa till mig vad jag skulle göra, vad jag skulle fokusera på och vad jag skulle strunta i. Talade t.o.m. om vilka kapitel som var viktigast vilket kan innebära att jag slipper läsa det europeiska avtalets 1400 sidor och det amerikanskas 500. Kan innebära. Nu känns det betydligt bättre. Bara att sätta igång! eller ja...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Inte ett dugg avis..Min distanskurs i samhälle BC har bara börjat och jag har redan fastnat!! Ska skriva en uppsats i essä format på 3000-6000 ord (7-12 A4 sidor) om NÅGOT som har med samhälle att göra. Det ska vara källförteckning och allt annat dravvel också... Jaja..

Skönt att han inte skällde på dig!
Kram,Nina