lördag 9 februari 2008

I´m sorryyyyyyyyyyyyyyyyyy!

För den som inte sett trailern till Samantha who? är den rubriken förståss inte särskilt rolig. Jag ber i alla fall omj ursäkt för att jag inte har skrivit på så länge. Med mamma här så blir det inte att man sitter vid datorn på samma sätt så det har helt enkelt inte blivit av att blogga sista veckan. Jag har förövrigt 144 olästa mail i inboxen på min hotmail-mail.

Pappa kom både härifrån och fram till Sverige utan några problem. Hans väska var dock på äventyr (alla 31 kilona) men kom fram eftermiddagen därpå, alla 10 kg alkoholhaltig dryck hel och kvar. De sista dagarna innan han åkte var vi mest på stranden samt att vi tog en tur till Valparaiso på fredag förmiddag. På fredag kväll/natt gick vi på strandpromenaden samt var och åt sushi. Jag tyckte det var fantastiskt gott som alltid, pappa åt det och mamma åt sig mätt på friterade jätteräkor.... Men nu har hon iallafall prövat sushi och det var verkligen inte dåligt!

Efter pappas avfärd har vi också varit på stranden en hel del. Mamma har lärt sig hitta bra själv och var t.e.x. och fick manikyr på eget bevåg här en dag. De senaste dagarna har vi varit ordentliga och gympat. Jag har gått på morgonen och mamma på eftermiddagen. Fast i morse kunde jag inte gå för jag hade inte strechat tillräckligt igår och det gjorde ont att gå och att sätta sig ner var nästan omöjligt... Men på måndag blir det nya tag.

I kväll har jag varit på babyshower, det är Alejandros kusin Yuvitza och hennes sambo Felipe som ska få en lite Florencia, bf 25 januari.

Så nu vet ni att jag lever i alla fall. En jättekram till er alla! Det ska bli roligt att se er snart och krama er på riktigt!

Inga kommentarer: