torsdag 22 november 2007

PAKET!

Jag har fått paket från min snälla mamma i Sverige. Det innehöll julklappar, böcker och tidningar, pepparkakshus, pepparkakor, knäck, en tvättpåse, djungelvrål och turkisk peber samt en liten halmbock! Tusen, tusen tack!! Jag stoppade undan allt utan Kalle Anka tidningarna som barnen ska få när de kommer hem. Böckerna kommer jag nog att ta fram allt eftersom, det känns fånigt att ha massa svenska böcker undanstoppade och så får barnen inte njuta av dem förrän till jul. Djungelvrålspåsen hade gått sönder så jag åt upp de som hade ramlat ut. Lita lagom GI får det vara.

4 kommentarer:

Mamma Fräken sa...

Vad roligt med paket. Mammor vet alltid vad sina barn behöver :) Njut av godiset! Kram på dig

Anonym sa...

Det var väldans vad fort det gick då!
Lite skillnad mot det förra jag skickade.
Kanske kan vara bra att betala rätt pris ändå...
Skickade ett litet paket idag oxå, får se hur lång tid det tar, Sara

Anna sa...

Man tackar och bockar!

Sannasmamma sa...

lite tidigt kanske, men fint med godis :-)