tisdag 4 mars 2008

I Sverige igen

Så var man då tillbaka i Sverige igen. Ett Sverige där det snöar! Alla verkar rätt trötta på "vinter" och vill hellre ha vår än snö men mina barn var glada i alla fall. Efter två nätter hos mamma och pappa i Torslanda är vi nu hos barnens pappa Alejandro i Halmstad. Innan vi åkte hit hann vi med att träffa Ingrid, Tuomo, Johanna,Josefine och Leo i Torslanda samt hälsa på på Axels skola i Vasastan. Nu har Alejandro tagit med Axel och Andy till ett av deras absoluta favoritställen, Bibiloteket, och jag har lite tid att kolla mail etc. Sen i kväll vankas det riktig "svensk" pizza och i morgon räknar jag med lite egentid för att gå på HM och Åhléns (jag behöver en almanacka nu när jag nästan är tillbaka i verkligheten) m.m. Om ni har lust att nå mig så finns jag på mitt vanliga mobilnummer. Längtar efter er!

Inga kommentarer: