fredag 14 mars 2008

Äntligen fredag!

Det var länge sedan jag hade den där fredagskänslan. Även om jag skrev på uppsatsen i Chile så var jag friare att disponera över min tid och mindre styrd av tider. Dessutom pendlade jag inte. Den här veckan har inte varit speciellt ansträngande, jag har åter-inskolat barnen på förskola och skola och därför inte haft så långa arbetsdagar. Men det har ändå varit ansträngande att börja jobba igen, att gå upp 6.30 på morgonen och att åka 1-2 timmar om dagen. Så nu känns det väldigt skönt att det är fredag. I kväll blir det ostpaj och vin och så fredagsmys med barnen. Dinosauriefilm, chips, Fanta och kinderägg är beställt Sen ligger en hel tom helg framför oss. Jag ska ligga kvar och dra mig, titta på TV med barnen, äta en lång och god frukost och förhoppningsvis träffa Ingrid om hon är frisk. Och Åsa?

TREVLIG HELG!

1 kommentar:

Anonym sa...

absolut!/åsa