måndag 1 juni 2009

Buin zoo

I gar var vi pa Buin zoo med pojkarna och Patricios brorsson Justin. Ett jättefint zoo med djur fran hela världen. Entré fór vuxna 50 kronor och fór barn 40 kronor men vi hade sán tur att just igar var det gratis entré för barn! Foton kommer sa snart vi fatt Internet hemma...

Förutom att titta pa djuren var det härligt att fa andas lite frisk luft. Jag har lite känningar av astma men har klarat mig utan mediciner i flera ar. Men med Santiagos smutsiga luft hostar jag hela tiden.

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej,
Hoppas att du får internet snart!
jag är från Chile och bor i Sverige,Falun, har bott här i 32 är.
Som du förstår, vill jag gärna läsa det du skriver om din resa till Chile.
Ha det bra!

Anna sa...

Hej Lina,

Jag försökjer få ordning på det. Misstänker att min dator har virus men lyckas inte formatera den själv. Kram Anna