måndag 25 maj 2009

Sämsta bloggaren

Jag vet att jag är en usel bloggare. Det beror inte pa att det inte finns nagot att berätta, fór det gör det. Vi var uppe i Anderna och grillade i lördags och hade det härligt och vi var pa marknad i Bio-Bio i söndags och nu haller vi pa och letar efter en ny skola till killarna sa att det kan ga pa morgonen istället fór pa eftermiddagen och inte sova bort hela dagen.

Grejen är den att vi har haft lite problem med att fa Internet installerat och jag far helt enkelt inte nagon inspiration när jag sitter pa ett Internetcafé (som kallas Cyber här). Jag känner mig obekvám och stressad och kommer alls inte pa nagot att skriva. Framför allt sa har jag ingen lust att ta med mig kamera och börja joxa med sladdar och ladda upp kort med massa folk omkring mig. Sa snälla, ha talamod ett par dagar till sa hoppas jag snart kunna blogga ordentligt hemifran.

För övrigt sa regnar det här idag, vi har fatt ta in kylskapet fran trädg`rden(!) till vardagsrumet, i "köket" far det inte plats.

En stor kram till er alla!

Inga kommentarer: